• Ångerrätt

Öppetköp/Returrätt vid köp från butik samt webshop
Vid köp från våran butik så erbjuder vi 3 dagars Öppet Köp/Returrätt vid obruten förpackning. 
Vid köp från våran butik så erbjuder vi 14 dagars Öppet Köp/Returrätt vid obruten förpackning. 

Mjukvara samt DJI Care/Enterprise Shield kan inte returneras efter köp då det är personligt och inte kan avaktiveras.

 

Ångerrätt vid köp från webshop

När du köper en vara eller en tjänst på distans via e-handel har du enligt lag rätt att ångra köpet inom 14 dagar, när du handlar inom Sverige.

Inom dessa 14 dagar har du full rätt att skicka tillbaka varan till oss på DJI Stockholm vid obruten förpackning.

Mjukvara samt DJI Care/Enterprise Shield kan inte returneras efter köp då det är personligt och inte kan avaktiveras.

För att nyttja din ångerrätt behöver du ångra dig muntligen eller skriftligt inom 14 dagar från att du mottagit din beställning.
Detta skall göras till vår oss på telefonnummer 073-4246189, eller maila oss till info@djistockholm.se.

Du som kund står själv för returfrakten och ansvarar för att produkten är väl paketerad och når DJI Stockholm oskadad.

Man kan köpa en fraktsedel via Postnords hemsida här (länk): Skickadirekt  - annars kan man även göra det direkt via ombud. 
Välj tillvalet företagspaket. Observera att returnerade varor som skickats som PostNord Mypack eller andra fraktsätt vilka kräver att vi hämtar ut paketet hos ombud inte kan hämtas ut av oss. DJI Stockholm ersätter inte porto för returer som hamnat hos ombud.

Om det underlättar för din del går det givetvis bra att återlämna ditt ångrade köp i våran butik, istället för att skicka den till oss.
 

OBS! Vid ångrat köp ska vår ångerblankett (PDF) bifogas.

 

Ånger av produktköp

Vid en retur på en vara som inte är defekt, får du som kund stå för fraktkostnaden. 

För att returnera en vara hos DJI Stockholm vänliga maila till info@djistockholm.se

Mjukvara samt DJI Care/Enterprise Shield kan inte returneras efter köp då det är personligt och inte kan avaktiveras.'

Du står själv för returfrakten och ansvarar för att produkten är väl paketerad och når DJI Stockholm oskadad.

Man kan köpa en fraktsedel via Postnords hemsida här (länk): Skickadirekt  - annars kan man även göra det direkt via ombud. 
Välj tillvalet företagspaket. Observera att returnerade varor som skickats som PostNord Mypack eller andra fraktsätt vilka kräver att vi hämtar ut paketet hos ombud inte kan hämtas ut av oss. DJI Stockholm ersätter inte porto för returer som hamnat hos ombud.

Om det underlättar för din del går det givetvis bra att återlämna ditt ångrade köp i våran butik, istället för att skicka den till oss.
 

OBS! Vid ångrat köp ska vår ångerblankett (PDF) bifogas.

 

Defekt vara

För att returnera en vara hos DJI Stockholm vänliga maila till info@djistockholm.se  Vår returavdelning kommer då att kontakta er med ett returnummer som är giltigt i 14 dagar tillsammans med en retursedel som du använder för att skicka tillbaka varan.

Returfrakten är kostnadsfri.  Varor som återsändes utan returnummer kommer att returneras till er utan åtgärd och ni debiteras fraktkostnad enligt gällande prislista från Bring. Återbetalning sker inom 30 dagar vid ångerrätt.

Returer bör lämpligen återsändas i originalförpackning eller annan för produkten lämplig förpackning, samt vara väl förpackade i ordentligt ytteremballage. Eventuella transportskador till följd av bristfällig förpackning debiteras dig som kund.

Är produkten defekt inom de första 14 dagarna s.k DOA så måste den skickas ned till DJI för DOA service. Vi på DJI Stockholm kan inte hantera DOA ärenden direkt i butiken eller köp gjorda hos andra återförsäljare. Vi kan inte heller hantera garantiärenden från andra återförsäljare

Vid frågor om returer kontakta info@djistockholm.se. Om ni har fått ett returnummer ange gärna det för snabbare hantering.

GTA V 

Snabb leverans


*Vi delar samma lager både på hemsidan och i butiken

GTA V

Vi accepterar Visa/Mastercard/American Express* och Faktura

'Endast tillgängligt via Klarna och i butik.