• Ångerrätt

Öppetköp/Returrätt vid köp från butik samt webshop
Vid köp från våran butik så erbjuder vi 3 dagars Öppet Köp/Returrätt vid obruten original förpackning. 
Öppetköp/returrätt gäller endast konsument och inte företag

Mjukvara samt DJI Care/Enterprise Shield kan inte returneras efter köp då det är personligt och inte kan avaktiveras.
DJI Care Refresh i samband med drönare kan inte heller returneras vid obruten förpackning eller om DJI Care är aktiverat. 

 

Ångerrätt vid köp från webshop

När du köper en vara eller en tjänst på distans via e-handel har du enligt lag rätt att ångra köpet inom 14 dagar, när du handlar inom Sverige.
Ångerrätten gäller endast konsumenter och inte företag

Vid en retur på en vara som inte är defekt, får du som kund stå för fraktkostnaden

Inom dessa 14 dagar har du full rätt att skicka tillbaka varan till oss på DJI Stockholm vid obruten original förpackning.
Produkten får inte heller vara aktiverad. Är drönaren bunden till ett DJI konto kommer returen inte att godkännas. 

Mjukvara samt DJI Care/Enterprise Shield kan inte returneras efter köp då det är personligt och inte kan avaktiveras.
DJI Care Refresh i samband med drönare kan inte heller returneras vid obruten förpackning eller om DJI Care är aktiverat. 

För att utnyttja din ångerrätt behöver du kontakta oss inom 14 dagar från det att du mottagit din beställning. Vänligen maila oss på info@djistockholm.se för att göra detta.

Frakt från DJI Stockholm till mottagare (kostnad 99:-, 189:-, 399:-) återbetalas inte vid retur. 


Du som kund står själv för returfrakten och ansvarar för att produkten är väl paketerad och når DJI Stockholm oskadad.

Man kan köpa en fraktsedel via Postnords hemsida här (länk): Skickadirekt  - annars kan man även göra det direkt via ombud. 
Välj tillvalet företagspaket. 
Observera att returnerade varor som skickats som PostNord Mypack eller andra fraktsätt vilka kräver att vi hämtar ut paketet hos ombud inte kan hämtas ut av oss. DJI Stockholm ersätter inte porto för returer som hamnat hos ombud.

Om det underlättar för din del går det givetvis bra att återlämna ditt ångrade köp i våran butik, istället för att skicka den till oss.
 

OBS! Vid ångrat köp ska vår ångerblankett (PDF) bifogas.

Returadress:
e4Nordic AB
Grev Turegatan 10
114 46 Stockholm 

 

Priser

Alla priser i butiken anges i SEK och alla priser är inklusive moms.
Vi reserverar oss för prisändringar orsakat av prisändring från leverantör, feltryck i prislistan samt felaktigheter i priser beroende på felaktig information och förbehåller oss rätten att justera dessa.

 

Produktinformation

Vi reserverar oss för eventuella tryckfel på denna webbplats samt slutförsäljning av produkter.

 

Ånger av produktköp

Vid en retur på en vara som inte är defekt, får du som kund stå för fraktkostnaden. 
Ångerrätt gäller endast konsumenter och inte företag
Inom dessa 14 dagar har du full rätt att skicka tillbaka varan till oss på DJI Stockholm vid obruten original förpackning.

För att returnera en vara hos DJI Stockholm vänliga maila till info@djistockholm.se

Mjukvara samt DJI Care/Enterprise Shield kan inte returneras efter köp då det är personligt och inte kan avaktiveras.
DJI Care Refresh i samband med drönare kan inte heller returneras vid obruten original förpackning eller om DJI Care är aktiverat. 

Du står själv för returfrakten och ansvarar för att produkten är väl paketerad och når DJI Stockholm oskadad.

Man kan köpa en fraktsedel via Postnords hemsida här (länk): Skickadirekt  - annars kan man även göra det direkt via ombud. 
Välj tillvalet företagspaket. Observera att returnerade varor som skickats som PostNord Mypack eller andra fraktsätt vilka kräver att vi hämtar ut paketet hos ombud inte kan hämtas ut av oss. DJI Stockholm ersätter inte porto för returer som hamnat hos ombud.

Om det underlättar för din del går det givetvis bra att återlämna ditt ångrade köp i våran butik, istället för att skicka den till oss.
 

OBS! Vid ångrat köp ska vår ångerblankett (PDF) bifogas.

 

Defekt vara

För att returnera en vara hos DJI Stockholm vänliga maila till info@djistockholm.se  Vår returavdelning kommer då att kontakta er med ett returnummer som är giltigt i 14 dagar tillsammans med en retursedel som du använder för att skicka tillbaka varan.

Returfrakten är kostnadsfri.  Varor som återsändes utan returnummer kommer att returneras till er utan åtgärd och ni debiteras fraktkostnad enligt gällande prislista från Bring. Återbetalning sker inom 30 dagar vid ångerrätt.

Returer måste återsändas i originalförpackning samt vara väl förpackade i ordentligt ytteremballage.
Eventuella transportskador till följd av bristfällig förpackning debiteras dig som kund. Originalemballage måste finnas vid retur

Är produkten defekt inom de första 14 dagarna s.k DOA så måste den skickas ned till DJI för DOA service. Vi på DJI Stockholm kan inte hantera DOA ärenden direkt i butiken eller köp gjorda hos andra återförsäljare. Vi kan inte heller hantera garantiärenden från andra återförsäljare

Vid frågor om returer kontakta info@djistockholm.se. Om ni har fått ett returnummer ange gärna det för snabbare hantering.