Lagerstatus
Stockholm: Produkten du söker finns på lager i våran butik. Din order skickas även härifrån ifall den finns på lager i butiken
Fjärrlager: Är varan slut på lager i butiken men finns på fjärrlager så skickas din order direkt därifrån. Kan ta 2 dagar extra i leveranstid
Orderspårning
Du kan när som helst kontrollera status för din order i "Mina beställningar" i "Mitt konto". Om du inte är registrerad hos oss kan du få direkt åtkomst i Order-sektionen. I det här fallet måste du ange din e-postadress och ditt beställningsnummer. Dessutom skickar vi dig ett mail när din beställning lämnar vårt lager.
Leveransalternativ
Klimatneutralt servicepaket: Fraktspårning. Spårningsnummer skickas tillsammans med orderbekräftelse. Paketet skickas med Bring och är försäkrad.
Företagspaket: Fraktspårning. Spårningsnummer skickas tillsammans med orderbekräftelse. Paketet skickas med Bring och är försäkrad. Försändelsen skickas till företaget.
Hemleverans (privat person): Fraktspårning. Spårningsnummer skickas tillsammans med orderbekräftelse. Paketet skickas med Bring och är försäkrad. Levereras hem till dörren.
Hämta i butik: Du får ett mail när din order finns att hämta i våran butik. Glöm inte att uppge ordernummer samt visa legitimation vid upphämtning. Din order ligger 14 dagar ifrån att du lägger din order. Har du inte hämtat ordern innan dess så annulleras den.
Har du inte fått din beställning?
Om ditt köp inte har kommit fram till leveransdagen ber vi dig kontrollera din e-mail. Förmodligen har du fått ett e-mail med information om när din beställning har lämnat vårt lager. Eller om beställningen blivit försenad.
Leverans
Normal leveranstid är 1-4 dagar förutsatt att varan finns på lager. Observera att leveranstider under försäljningsperioden och kampanjer kan vara längre.
Vi accepterar Visa/Mastercard/American Express* och Faktura
'Endast tillgängligt via Klarna och i butik.